středa 24. září 2014

Fý p u t u j e...

Předem DÍKY za úchvatné i vtipné sušenky, moc si vážím každého písmenka!budeme mít veselý sušenkový podzim!!!
Myslela jsem, že vylosuji v poledne s Tonínem, ale nakonec jsme se nečekaně vypravili na Pokoje, Františka na jedné ruce, druhá s Toníkem, s sebou Kamarádku s dvouměsíčním Matějem. Užili jsme si to náramě, hipísácky špinaví od peří, hlíny, rohlíků, Pragomoštu a nevím kdejakého sajrajtu prachsajrajtu, bylo to výborný, hrál nám k tomu Bob Dylan, pózovaly nevěsty a labutě, sice mi asi záda i ruce upadnou, ale jestli váháte sami, nebo s kupou dětí a máte jen trochu chuť, vyražte na Pokoje také!!!

A tak byl vytahovač unaven a já se bála, abych nepodváděla, tak muž losoval. Hurá gratuluju, pláču s plačícími, raduji se s radujícími, první je poslední, poslední první a neštěstí ve hře, štěstí v lásce.

A tak dle přání, Fý putuje k...





(Milá Simono, která noblesně šiješ i háčkuješ, doufám, že se našeho chudáčka Fý nezalekneš, pěkně se skamarádíte a i s dětmi si bude smět hrát!:)pošleme snad do týdne! Nech mi tu prosím mail!)

Ostatní Hadránci putují do Květinové čajovny u Mánesa, tak kdyby se vám chtělo, můžete je přijít navštívit!(a dát si čaj, to je taková pěkná podzimní záležitost:))Budou tam i potisklé tašky(o těch brzo!) a náušnice.

Omlouvám se za zpoždění a těším se na další soutěž i "obyčejné" další setkávání tady s Vámi!

1 komentář:

  1. Nemůžu tomu skoro uvěřit, že z tolika zájemců zrovna já mám to štěstí! Mám velkou radost, chudáčka se určitě nezaleknu a s těmi dětmi.... no, to ještě uvidím. Děkuju. bymrscarrot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

těší mě!