pátek 26. září 2014

P o l i č k a (předPO,razítka,vzpomínka)

Z antikvariátu šuplíkopolička. Dřív na serepetičky mé milé a lapač prachu velice vkusný, teď ryze praktické uchovávání nově vzniknuvších tiskátek všudypřítomných (protože do plechové krabičky se to fakt nevejde!).




















Uchovám si milou vzpomínku(a ty opičičmundy jsou teď v papírové krabici a zatím nevím co s nimi...kromě pexesa a pop-upu...)

15 komentářů:

  1. Razítka jsou parádní! Nemůžu si pomoct, ale víc se mi líbí ty obarvené matrice (jestli se to tak dá říct) než obtisk. Asi si koupím zásobu gum a pustím se do inverzní zoologické zahrady - to by se mimi jednou mohlo líbit (a až rodičům potiská kvartýr, to se zas bude líbit mně :-D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jó to mě taky moc:)jen kdyby se nelámaly a pak byly jako dřevo, to by byly hračky!a nebo se naučit vyřezávat ze dřeva?:)

      Vymazat
  2. Velmi stylová úschova razítek, jen co je pravda! Já je mám v krabičkách od doutníků a taky už to nějak nejde zavírat :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji!a kde bereš krabičky od doutníků?:)ty kouříš?!!!!!hrůůůůůza:)))))

      Vymazat
  3. Za takovou poličku bych dala ledvinu, obě své děti a navrch mé všecky kabelky!!!

    Je krásná.
    A dokonalá.
    A noblesní.

    Asi si vytisknu tvoji fotku a nalepím si ji tam, kde bych si šuple normálka bývala byla pověsila, kdybych ho bývala byla měla ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale no ták, podívej se v antiku nebo si ji nech vyrobit:)pro truhláře prd:)fotku si klidně vytiskni:)jinak ptala jsem se paní na hrnčířáku na toho koně, řikala, že jí nenapadlo je s sebou vzít...byla nějak mimo:)

      Vymazat
  4. Ten hadránčí obličej mě bere. I ostatní razítka jsou fajn. Taky mě to láká. Lapačů prachu a) není nikdy dost
    b) je vždycky příliš mnoho.
    :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s chutí do toho!ten hadránčí byl nejpracnější-guma koh-i-nor se ryje hůř a musí se hodně hluboko. ale zase je dobře velká!s těmi lapači-miluju je i nesnášim:)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. jó byl to kauf:)za stovku...ale už ten antikvariát zrušili...

      Vymazat
  6. Já mám takovou krabičku zavírací a nic v ní, takže tiskátka jsou super nápad, nezaslouží si být pohozená jen tak! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak pokračuješ se srnkama?:)jsem zvědavá!teda tapírama, teda asi jako moje housenkokukuřice cooo:)

      Vymazat
    2. No mě ty malé věci prostě nejdou! Mám asi tupé rydlo, takže teď o víkendu jen větvička a list. :D Každopádně chci si potiskat celý závěs, třeba větvičkami, ale nevím jakou barvu na textil, aby se nedala nikdy vyprat. :D

      Vymazat
  7. po dlouhé době jsem si udělala další razítko... nemaje rydla - nožem na papír.. děkuji za další z mnoha nakopnutí.. a oprášení další prokrastinační techniky... ach

    OdpovědětVymazat

těší mě!