pondělí 20. října 2014

B ě ž í l i š k a(Slon, Medvěd, Autobusy, Panáček)

Tak to bylo tak, Běžíliška vydala několik krásných knížek, které měly dohromady v sobotu křest. Pozvala nás holčička od medvěda. Když jsem si četla bližší instrukce, s velkou radostí jsem objevila, že tam bude nejen Klára Pondělíčková s Andreou Tachezy, nejen Jana Šrámková s miniedicí miniliška a Panáčkem, ale moje milá bývalá spolužačka Nastěnka! Prvně jsem její jméno viděla na listině přijatých jmen PedFUK v oboru výtvarná výchova hned vedle mého jména, měly jsme tehdy stejný počet bodů u přijímacích zkoušek a dělily se o trojku a čtyřku, pak jsme spolu krajiňákovaly a pak obě ve stejnou dobu postupně odcházely(já na kapačky do Podolí, ona na přijímačky na ilustraci). A teď zilustrovala hned dvě nádherné knížky! Tak začínám jimi, ale líbí se mi všecky to jo!(holky, líbil se vám taky slon? věřím, že jo!že jo?mě teda ohromě!:))
Klasické leporelo. Slon, který se bál výšky.





 (vpravo Nastěnka, na zemi Jana s dětma a uprostřed pobíhá Fany, u klavíru Šárka Krejčí.)






 (krásně jste četly, škoda, že tam nebyla lepší akustika a že tam naše děti tak vyváděly, ale bez dětí by tam bylo smutno?)






 ( a Jana čte tak pohádkově!těším se na její další minilišku!(Panda na Petříně!)




P.S.: Já tak dlouho nebyla mezi "normálníma lidma" ! Byla jsem jak v Jiříkově vidění. Tolik milých tváří a setkání že mi utekli bududubánci:( A pak mi večer bylo strašně špatně, ještě že jsem si mohla zalézt a číst! A je to taková krása! Moc děkuju!(a většinu dárků na Vánoce si tímto můžu odškrtnout:))

6 komentářů:

  1. Zuzo, Nastěnka byla pro mě velkej objev, její ilustrace se mi líbí moc.. A taky jsem byla v Jiříkově vidění z té koncentrace sympatickejch tváří. (Jen za Bohdanou budeme muset na zahradu..;)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná reportáž!

    A přidávám si Váš blog do sledování :).

    OdpovědětVymazat

těší mě!