neděle 4. ledna 2015

pro VELRYBU k n i h o v n a



 Kolečka od Bohdanky.


 Další věci od L4 si můžete prohlédnout i koupit tu.













Jedno odpoledne, dva štětce, dvě barvy, spousty zábavy. Taky si něco natřete! Dostali jsme k Vánocům úžasný plakát velryby, hned jsem věděla kam s ní! (Dík!Dášo!) V hlavě jsem měla obraz Moře od Járy Cimrmana( ležící spící) a něco podobného zkusila s naší Velevybkou. Od příbuzenstva ještě panenečky z První Republiky (s almárkou kterou bych děsně potřebovala ve velkém do kuchyně:))a konečně od Lenky Čtvery překrásný košík. Asi si do něj uložím klubíčka. Nebo šachy? Nebo puzzle? Autíčka? Kola?:) Jen doufám, že mi ho nezabaví kluci na traktory, nebo mobily. A musím říct, že to natírání mě fakt baví, že to snad budu potřebovat ventilovat! (Šest domečků od dědečka truhláře pro panenky nebo na knížky by bylo!)

6 komentářů:

  1. Je to krása veliká, moc hezká barva. A tolik skvělých věcí uvnitř, ach, taky chci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míchali mi to podle vzorníku, je to nějaká šedá a světle tyrkysová:) Já postupně pomalu střádám:)

      Vymazat
  2. Jů, jaká krása! Nejen knihovnička, ale i ty poklady uvnitř! Velryba, pianko, košíček, všechno!
    A ty Dějiny umění, och! Po těch pokukuju po anticích už pěkně dlouho.
    No a ta kuchyňčička:). Máte to prostě kouzelné:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ty dějiny mám po mamince, ale jak říkal náš profesor na dějiny výtvarné kultury: obrazová část krásná, ale na čtení si najděte lepší prameny. Zato Umění po roce 1900 jsme si museli koupit povinně:) Velryba se dá koupit na http://www.studiotrnka.cz/ a košíčky možná u lenky taky budou! Já ale neodolávám trikám pro kluky od ní:) http://www.fler.cz/zbozi/kola-a-pruhy-110-116-5538118

      Vymazat
    2. Já si přála Pijoana za promoci. A dostala jsem ho. :-) Velrybě to u vás sluší!

      Vymazat
    3. Sestra dostala za promoci krásné bílé pianino:)jestli já jednou dostuduju...:)díky, velrybou se kocháme:)

      Vymazat

těší mě!