pátek 27. března 2015

p r A H A

Vypravili jsme se do Bílé Labutě pro klubíčka. Nevěřila jsem vlastním očím! Nikdy jsem v tom hrůzyplném retro bludišti nebyla.
Ale teď když máme To je Praha, objevíme další neviděné! Má nejmilejší Olga Černá. Nápadité a hravé ilustrace Michaely Kukovičové. A jednou si třeba zavzpomínáme, jó tam jsme chodili krmit labutě a zajdeme na zmrzlinu a do kina (to až budeme na té vesnici jako starouškové s dospělýma dětma...).









 A ještě ta klubíčka! Ať žije králík!



10 komentářů:

  1. Do Labutě na klubíčka? :o) A taková krásná! Já ten obchoďák zase znám (znala) docela dobře, ale klubíčka bych tam nečekala. Co tam je za obchod?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo!navedla mě anička. podniková prodejna Vlniky:)(http://www.vlnika.cz/)konkrétně http://www.vlnika.cz/z2174-nico ...už mám sedminu deky pro adamčátko:)

      Vymazat
    2. Tak to musím při nejbližší příležitosti mrknout, díky!

      Vymazat
  2. Olga Černá je nejlepší! Byla jsem před několika lety na jednom jejím autorském čtení tady u nás na vsi a moc jsme se bavili.

    OdpovědětVymazat
  3. my právě dočetli Z domu a zahrady. Dost jsme se v tom příběhu viděli, jsme okouzleni. Takže Olga Černá naše nová oblíbenkyně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu mám ze všech jejích nejradši:)a mít ten dům s prasklinami a zarámovanými kousky starých tapet...

      Vymazat
  4. Krása, klubka vypadají jako součást velikonoční výzdoby! Baobab jako vždy potěcha (minimálně) pro oči. Jinak děkujeme moc za Karkulky, holky je zrovna náruživě vodovkují. Mějte se, ať se daří, Alena S. z Pod Dračího kamene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to jen pro tu fotku:)teď jsou v koši, bylo jich hodně a naše dětičky rády rozmo a zamo távají:) Ale už máme taky výzdobu:)Mám radost, že náruživě vodovkují! Já moc děkuju:)

      Vymazat
  5. To je nádherná knížka, tu musím mít:-)

    OdpovědětVymazat

těší mě!