čtvrtek 9. července 2015

p O hled z prÁzdnin


Každý rok nakoupím známky, pohledy, napíšeme, nakreslíme...a neodešleme. Dala jsem si předsevzetí, že letos, nejpozději do posledního dne prázdnin všechny ty pohledy musím odeslat. Aspoň ty nové, ale pro zábavu i ty staré, pokud se mi je podaří vyhledat. Taky pohled z lodě. Ale to si nejdřív musíme našetřit na černou do kopírky.

Posíláte?

8 komentářů:

  1. Zuzi, krásné ráno a ahoj k vám,
    minulé fotky jsou fakt úžasné, to se tu člověk usmívá, i když je obklopený městem.
    Každý detail na zahradě je prostě SUPER!!!
    A Tvé pohledy - to nemá chybu. Připomnělo mi to staré koresponďáky, na které kamarádka kreslila úžasně věrohodné péefky se svou rodinou - rockerské období, vlasatí s é zmijovkama na hlavě...až po decentní se dvěmi dětmi:-)
    To byl koresponďák tuším za padesátník?
    Tak krásný pohled bych chtěla taky:-) Ještě že ty ceny známek nemění tak rychle, to by Ti doma ležel majlant, že by bylo na tu barvu.
    ZUZI, JAKÝ TYP TISKÁRNY MÁTE? Mě tu leží v šupleti černá barva, protože jsme se se šéfem blbbě domluvili.
    Já koupila barvu do naší staré HP DESKJET a on mezitím koupil novou tiskárnu, kam ta barva nejde!!!
    Tady na krabičce čtu, že ta barva je pro DESKJET, OFFICEJET, PHOTOSMART. (barva má 20ml černá HP COLOROVO 27-BK)
    Napiš co máte, pa Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, já zapomněla, přiznám se - co je ta lesní máta????????
      To mě úplně nabudilo zvědavostí!!!

      Vymazat
    2. http://herbar.szas.cz/herbar/detail.php?id=67
      díky, taky se ve městě(po) těšíme:)a koupili:/lesní borůvky cestou z hřiště:)
      na tiskárnu se zeptám a děkuju(já tomu nerozumím:))

      Vymazat
  2. jé. posílám. a dostávám. ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, posílám na dvě až tři pravidelné adresy :) Nelze opomenout. Krásné léto! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám pocit,že dneska už se moc pohledy neposílají.I když zrovna dneska jeden přišel,mámě k svátku.Ovšem není to pohled s příběhem jako ten tvůj...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevím, jestli tam jsou nějaké pohledy k dostání! Ale jo, asi nějaký s kuchařkou M.D.R.:)

      Vymazat

těší mě!