neděle 30. srpna 2015

Kukuřičná panenka a knížka

V naší oblíbené knížce Rostlinopis jsme objevili "plakát" a moc hezkou larvičku. Krásný rozhovor s Jiřím Dvořákem jsem poslouchala v čajovně tady. Ilustrace Alžběty Skálové jsou úplně kouzelné...




 Aktuální témata, které s Tonínem řešíme. Knížku nečteme od začátku do konce ale tu a tam.


 V polích jsme oloupali okousali jednu kukuřici. A taky jeřabiny a máme panenku(s korunou na hlavě).





 Když byla panenka hotová, musel ještě panenku nakreslit. Ty zuby nás pobavily.

A ještě dostala červené korále a červeného krále. Myslím, že vypadá spokojeně!

Máte někdo doma Stromovku?

8 komentářů:

  1. Tvoje ilustrace jsou taky kouzelné.A panenky taky

    OdpovědětVymazat
  2. Tu lampu se stolkem také miluju (nojo, závidím)
    Alžběta má jedno z nejkrásnějších jmen (já chtěla Elišku Alžbětu nebo Apolenu) a opravdu cit pro obrázky, má moc jemné barvy.
    A taková časosběrná informace - jeřabinové korále vydrží roky - já mám v kuchyni Kubovy korále ze školky a to je bratru/sestro nějakých 9 roků zpět...
    A já zjišťuju, že všechny mé panenky z dětství, ty kukuholky - byly ochuzené o tu krásnou korunku, jako má ta vaše...
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jeřabinové korále vydrží leta...nosila jsem:)letos si asi taky navléknu...

      Královničky s chrundím:)

      Vymazat
  3. Ta panenka Zuzko, ta se vám povedla! Opět díky za inspiraci. Nechtěli by jste se někdy zastavit u nás v lesní školce? S nějakým "výtvarným projektem", společně s dětma? Kdyby jste měli chuť a čas, ráda bych vás přivítala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za takovou chválu i pozvání!Pořád si to v hlavě promýšlím, jen teď nevíme, kam dřív skočit! A taky si budu dělat řidičák. Zatím to nechám uležet...ale divadýlko s vyráběním s dětmi v lese, to by se nám moc líbilo!

      Vymazat

těší mě!