středa 30. září 2015

Z pondělního LUSTR u







 Toník celou výstavu prosmutněl, že se chce vrátit do pokoje s tímto:
A tímto:(klikni sem)
 Františkovi se líbilo nejvíc na zemi a v suchém listí.




 Nebo ďoubat papírky...



 Vizitka od umělecké skupiny Nýbrž (a František jí vylepšil).
Tady vyjde prý do půl roku abeceda Patrika Antczaka ze 7. fotografie. Moc se těším!

A Dášo moc děkuju za pozvání!

5 komentářů:

  1. vyborne! tie male paieriky na zemi - to je presne ono pre deti v tom veku.
    a s frantiskom si mozte pustit aj toto: https://www.youtube.com/watch?v=yPOAFKNVe3E
    ak vsetko pojde hladko, na konci mesiaca pojdem na koncert!
    a u nas je teraz bienale ilustracii, velka vystava s ilustraciami z celeho sveta, iste by sa ti to pacilo! ja som tam este nestihla ist (pracujuca zena).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A chystáte se?:)a jak jde práce?jo tohle video jsem viděla:)skvěle drastické, ukážu to!(ale spíš Toníkovi:))

      Vymazat
  2. Ad konfety po zemi - každý si z výstavy něco odnese, zvláště ti s traktorkovou podrážkou.
    BIB, co o něm píše maneta, vřele doporučuji, od malinka mne tam tatínek vodil, trávili jsme tam celé dny a domů mne bylo těžké dostat.
    Abeceda - skvělá! Tu si pořídíme, i když už zlehýnka čteme. Tvoje Karkulička nám v tom móóć pomohla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to mě těší, já už jí mám dost:)
      A abeceda, z ní jsem byla nadšená...

      Vymazat
    2. Kdysi jsem vedla skupinu psychiatrických pacientů - výtvarná setkání. Bylo mezi nima několik šikovníků s výtvarným vzděláním a také nadšených amatérů, co s kreslením teprve začínali. Také jsme malovali abecedu, úplně je ta práce pohltila. Byla z toho nakonec pěkná výstava v hojně navštěvované restauraci.

      Vymazat

těší mě!