pondělí 8. února 2016

A u t o d r á h a

 Z dlouhé chvíle doma (tedy: protože jsme dlouho doma...) pustila jsem se do starého koberce, aby se kluci trochu rozveselili.
Inspirovala jsem se tu(tu je klikací, jen nevím, jak změnit barvu odkazu:)). Protože mi došla textilní barva a měli jsme barvu na hračky, pokračovala jsem v natírání. Není to sice tak hezké ale perfektně autíčka drnčí a skřípou po silnici. Domečky a rybník jsem vyšila bavlnkou.




A tohle je moje nejmilejší autíčko z blešího trhu.

A tenhle rok bych si měla udělat řidičák prý!

19 komentářů:

  1. Klekám na zem.
    Strhávám klobouk.
    Ohýbám se vejpůl.

    Ty jsi prostě, mami, mateřské eso!!! Jseš nejlepší. Jseš, jseš, jseš.

    OdpovědětVymazat
  2. A mně se líbí, že to, co všichni kupují, ty vyrobíš. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé! Hned si to ukládám na "až příjde čas" :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super, ukládám si do zásoby :)

    OdpovědětVymazat
  5. Oh, to je bájo :)
    Skvělá práce.. Sakra kde všechny berete ten čas?? jasně, přestávám prokrastinovat a mažu dělat silnicový kobereček ---

    Otázka: při použití těchto barev, jde koberec smotat? nebo vše popraská?

    Díky
    Gábi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)náš určitě smotat jde a nepraská, myslím, že taky záleží na materiálu podkladu...
      čas beru:)každý den trochu(někdy teda vůbec)

      Vymazat
  6. Super! Taky si myslím na takový kobereček, ale myslela jsem, že tam ty silnice nějak našiju, ale tohle je lepší a ještě k tomu jednodušší!

    OdpovědětVymazat
  7. Díky díky díky všem! Na pravou míru ještě musím uvést(ale většina matek si domyslí), že nejlépe se našemu mladšímu stejně jezdí po topení, protože tak to uslyší všichni sousedé v činžáku i venku na chodníku!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. náš malý má také nejoblíbenější topení :-) Vidím, že je to všude stejné ;-)
      Jarka

      Vymazat

těší mě!