sobota 14. května 2016

přestávka

vyhlašuji si blogovou přestávku, prázdniny...možná konec, nevím...


mám na čem(sobě) pracovat, přemýšlet, třídit...moc díky za dosud projevenou přízeň

uvidíme...

27 komentářů:

  1. Hezký čas a zabydlování přeju.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, hodně sil k sebeobjevování! Budeš chybět..

    OdpovědětVymazat
  3. Budu se těšit na viděnou! Opatrujte se...

    OdpovědětVymazat
  4. zuzka, ta zoo je vyborna! budu mi chybat spravy od vas. budem sa musiet asi prinutit pisat maily... velmi velmi velmi vas vsetkych poydravujem.

    OdpovědětVymazat
  5. Já ti rozumím. Ať tak či onak, přeji, aby se vám krásně bydlelo, Zuzko užívej si s dětmi a na zahradě. Hurá do léta♥

    OdpovědětVymazat
  6. To je škoda, je to moc krásný, inspirativní místo. Každopádně však přeju hezký a plodný čas pro všechno, co je třeba. A doufám, že po prázdninách objevíš! Tereza

    OdpovědětVymazat
  7. Konec snad né, ne?? Ale na instagramu budeš, viď?;)

    OdpovědětVymazat
  8. Chýbať a hýbať životom :-)
    Tak, nech sa krásne u vás buduje ten život!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná kresba. A budu se těšit - na domeček a další práce na sobě. :) K.

    OdpovědětVymazat
  10. Zuzko, snad ne nadlouho...
    Mně by to tvé psaní a focení moc chybělo. U vás to vždy dýchalo životem. Žádné umělé aranžované záběry. Ta úleva, že nejsem sama, co nepodstatné věci nestíhám.
    Jak se pak dozvím, zda se daří tvé hortenzii v nové zahradě...?
    Moc vás zdravím do nového hnízda...

    OdpovědětVymazat
  11. Sejdeme se na instagramu - aspoň:(.

    Mějte se bájo...

    OdpovědětVymazat
  12. Chodím sem,mlčky...inspiruju se...díky Vám objeven Trnka a jeho Zahrada! a nejen za to dík...
    Hezké dny,Petra

    OdpovědětVymazat
  13. asi ne konec:)
    potřebuju promyslet co kdy kde proč jak,kam...a o čem. Kluci jsou nějaký větší a svět menší a já nevím jak být v tom všem online...tak když na to přijdu...:)hrozně mě to tu baví. to bude těžký vydržet nic nepsat a opravdu promejšlet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, já taky budu doufat, že ne konec! Mám to tady u Tebe tak ráda...
      Přesně, jak píšou holky - je to tu živý, nestrojený a krásný! Ale strašně moc Ti rozumím s tím pocitem zvažování co jo a co ne v tom malém světě :-( často mě to taky popadne a sama nevím, jestli toho nenechat...
      Přeju dobré zahnizďování! Opatrujte se. A zase se sem vrať prosím.

      Vymazat
  14. Ty vieš čo momentálne pokladám za najsilnejší a najpozitívnejší dôsledok blogovania? Priateľstvo s Tebou a Zuzkou z kopečka. To aby si vedela a mám chuť Ti zakričať do Prahy, aby si ma o to svojím odmlčaním nepripravila. Ale niekedy mám sto chutí na rovnaký krok. Tak Ti prajem dobré ticho, čas na premýšľanie a tvorenie. Vrz je moja obľúbená značka.

    OdpovědětVymazat
  15. Rozumím, taky to na mě čas od času přijde. Přeju pokojné stěhování a hnízdění a budu se zase těšit. Teda doufat a těšit ;-). Pa

    OdpovědětVymazat
  16. Zuz, promysli a uvidíš. Rovnováha je potřeba...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. klárko nevím jestli rovnováha...spíš bezpečí.

      Vymazat
  17. Je, tak to je škoda. Moc ráda čtu Tvůj blog a beru inspiraci, hlavně pro hry s dětma a zahradu.:) Ať se daří zabydlování. Irena

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuju, že jsem k vám mohla takhle virtuálně nakukovat. A snad není konec úplně. Mějte se báječně!

    OdpovědětVymazat

těší mě!