středa 13. července 2016

kučma-kůlna-terasa...

bez peněz jsme se vrhli na přestavbu.


 většinu našeho pidipozemku zabírala velká kůlna. Hlavně nám zabírala výhled z obývacího pokoje a vůbec...
 odstrojování bylo neskutečně krásný. a trochu dobrodružný.
 těšení velký. Výsledek je znouzectnost ale fakt si to moc užíváme.
 pověsila jsem si klec. Z lisabonu jsem si jí vezla. Ale kanárka mi prý nedovolí. Ještě že mám vrabčáky a kosy.
 Na houpačce se houpeme všichni.
 můj pracovní stůl z šicího stroje povýšil..
 fasádu snad letos taky nějak budeme řešit...

 černo zrezivělý kovy jsem natřela na šedo.
 a kytku taky máme. Za břečťanem a závěsem je auto, který muž hrozně chce mít pořád pod střechou, ale když vyjede, můžeme mít oponu a divadlo. na to se těším!


 na zem bych si přála někdy nějakou dlažbu ornamentální třeba.
 tohle jsou okna na budoucí skleník. Už ho máme načrtnutý. okenice čekají na půdě. díru jsme zaházeli dřevotřískou a přikryli koberečkem. Dost namokl.
 že jsem si prosadila přestěhování skříně, která by se nám do domku nevešla oslavuju každý den. Krásně se nám do ní vejde všecko zahradnické náčiní.

 závěsy by chtělo ještě založit zapošít a dodat víc "knoflíků".
 A ještě maringotkové dobujení. Skleničku jsme s maminkou našli u kontejnerů. Vůbec dost úlovků se nám daří!:)

při tom vybalování a zabydlování a prázdninování jsem někam zašantročila foťák. Často ale fotím na instagram, je to jednoduchý a rychlý a nevyžaduje to žádný čas. Tak kdyby vás zajímalo, podívejte se sem: https://www.instagram.com/zuzavrz/ Doufám ale,že foťák brzy najdu a zase začnu psát. Kůlnu jsem si trochu fotila dřív a našla jsem fotky v počítači, tak aspoň něco bude:)

Léto venku je tak krásný!
Moc vás zdravím.
Zuza

8 komentářů:

  1. vy dvaja (styria) ste neuveritelni! paradne to je! a to orientalnu dlazbu si viem uplne zivo predstavit. mne osobne sa pacia aj oblazky ako dlazba. skrina je nadherna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moniko že někdy přijedete na návštěvu?:)stýská se mi.

      vidíš oblázky by byly taky krásné!no uvidíme na co se zmůžeme...už jsme měli naplánováno jet pro něco tuto sobotu, ale nakonec to vypadá, že víc hoří polystyren na domě:)tak snad omítka?:)

      Vymazat
  2. TEDA. Jsem si zašmírovala na tutom instragrame, a jako klobouček dolů opět. Krásný to máte - říká to sice každý, ale tak to prostě je. Asi budu vypadat jako totální ignorant, ale kdy shodil Tvůj milý dredy? P.S. Pracovní stůl z šicího stroje mám taky (recyklace asi tří druhů starých krámů), už delší dobu, ale furt řeším nějaký ometávky, tak snad už to bude ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že je shodil minulé léto?:)dost mu to vždycky svědilo, protože prolejzá špíny v metru a všecko mu to padá do vlasů a ty dready na to nejsou moc ideální:)teď mu tedy paní nechtěla prodat pivo, když si zapomněl občanku:)

      těším se na další fotky od vás!já to zatím nějak nestíhám:)

      Vymazat
  3. Milá Zuzo,

    dík za blog, za obrázky a prosím, jak bude vypadat ten plánovaný skleník? Mám okna, místo, ale nemám nápad, jak skleník zkompletovat a hrozí, že mi muž celou sbírku vyhodí.

    Díky- Jiřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :-) bude to nakonec asi trochu komplikovanější stavba, zaklad už máme- malou pergolu navazující na garáž s průhlednou plastovou střechou. Budeme asi stavět ppodezdívku a na ni ta stara okna. Jednu část stěny bychom ale rádi propojili s kurnikem pro slepice. Kamarád zahradní architekt nam říkal že pak slepice vyhřejí skleník. Ale zatím jsme ještě nevymysleli zdaleka všechny technické věci. Dost za pochodu vymýšlíme. Ale videla jsem nekde nejake obrazky skleniku z oken tak je zkusim vyhledat a poslat:-)

      Vymazat
  4. S vaším entuziasmem zvládnete vše. Zahrádku máme snad i menší, než vy. Ale na odpočinek stačí. Navíc každá chvilka práce je na ní hned i vidět :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky!a s tou prací máš pravdu, každá malá rostlinka to hrozně zvedne:)

      Vymazat

těší mě!