úterý 25. července 2017

Ruce (nejen knížky pro čtvrtý týden prečítaného léta)

 Tak už nám běží čtvrtý týden prázdnin. Tady je náš výběr pro téma ruce: Jedna komixová knížka, dva časopisy(vytáhli jsme stará čísla Rakety a kluci dostali od babičky ještě Rozmarýnku pro děti s tématem indiánského léta), jedna obrázková pohádka a tři ukolébavky. Já bych teď tak spala...




 Sama sebe přemlouvám, že to je tím, že nosím to děťátko...

S komixem jsme začali u úžasné Hildy, teď jsme se pustili do příběhů Kuby, Klárky a zručného vynálezce Semtamťuka od Svatopluka Hrnčíře a Lenky Vybíralové. Kluky knížka moc baví a čte jim ji i tatínek, ten má komixy rád, jinak čtu nahlas u nás doma jen já. Knížku jsem koupila minulý rok v levných knihách.





 Říkanka- uspávanka od Alžběty Skálové o myškách, které sbírají šišky a válčí s ježkem, veverkou...


 Františkova oblíbená pohádka o třech prasátkách, od Radany Přenosilové, kterou vydal Baobab v rámci 12 pohádek (stejně jako předchozích 12 ukolébavek) od 12 různých ilustrátorů.

 A nakonec moje nejmilejší ukolébavka od Evy Volfové. Takové krásné vyprávění před spaním. Co jsme vlastně celý den dělaly myšičko?








Každý večer před spaním si taky rekapitulujeme den, v modlitbě. Chodíme na procházky a vaříme a hrajeme si a zaléváme zahrádku, sbíráme houby, hrajeme si na písku...takové malé hezké obyčejné věci.

Přejeme krásný rukodělný týden!

Žádné komentáře:

Okomentovat

těší mě!