úterý 7. listopadu 2017

K o č k o b u s



I František tvořil.

 A kdo neznáte kočkobus, tak to asi neznáte krásný film Můj soused Totoro? Doporučujeme..


7 komentářů:

  1. Aj minule som komentovala, že či má malý e-shop:-) a neuverejnil sa mi komentár, tak dúfam, že sa teraz podarí:-)
    Totora mám v skrini a veľkú dcéru, ktorej patrí, v Londýne:-)
    Ona na ,,fantasy,, frčí a druhá dcéra si takto našla muža:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemá!ony s nimi spí v posteli!jsou to nejmilejší hračky:)dojemný. Tak totoro by kluky taky nadchnul, jen by určitě zatím nebyl ve skříni:)leda že by tam byli v tý skříni s ním.

      Vymazat
    2. ony jako tím myslím hračky:)

      Vymazat
    3. :-) Ja som tým mojím dcéram, dvadsiatke a tridsiatke, teraz pri dorábaní domu, zrušila plyšáky, prevezené pred rokmi z paneláku a teraz vytriedené-skôr nedovolili, len jednej som nechala obrovského Totora a druhej opicu a cicku:-)
      Ja viem, že by ich tvoji nedali, veď aj moji si tak od druhej triedy šili sami obľúbené postavičky, tvoji sú o ,,pár tried,, v predstihu, nás vtedy predchádzal tiež autizmus.

      Vymazat
  2. Totoro je můj milovaný film, celkově mám moc ráda Mijazakiho filmy. Syn chtěl jednu dobu pořád pouštět "čičinka kancelář" (Království koček) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky tak!a království koček neznáme!

      Vymazat
    2. Hm, teď koukám, ono to taky není od Mijazakiho, to jsem teda popleta! Ale mrkněte, je to milý příběh :)

      Vymazat

těší mě!